Boeing კვლავ პერიოდულად აჩერებს 737-ის წარმოებას მიწოდების ჯაჭვის პრობლემების გამო.
„თუ ჩვენ მივიღებთ დეფექტურ ნაწილს, თუ არ მივიღებთ ნაწილს, რადგან მათ არ შეუძლიათ ამის გაკეთება, ჩვენ უნდა შევაჩეროთ ჩვენი ხაზი“, – ამბობს Boeing-ის აღმასრულებელი დირექტორი დევიდ კალჰუნი 15 სექტემბერს. „ეს ახალი პრაქტიკაა. ჩვენ არასდროს ვაკეთებდით ამას ასე“.
Boeing-ი მარტო არ არის მიწოდების პრობლემებით.
ზოგიერთ მომწოდებლისთვის სირთულეს წარმოადგენს ხარისხი – ამბობს კალჰუნი. ”ჩვენი ამოცანაა დავრწმუნდეთ, რომ არ გავზრდით განაკვეთს, სანამ არ ვიქნებით სტაბილური.”
მომწოდებლები ებრძვიან ინფლაციას და საკმარისი კვალიფიციური მუშაკების ნაკლებობას. მაღალმა საპროცენტო განაკვეთებმა განაპირობა სესხის აღების ხარჯები.
”ჩვენ რეალურად ვნახეთ უფრო მეტი გაკოტრება ბოლო ექვს თვეში, რაც ვნახეთ მთელი პანდემიის დროს,” – დასძინა მან იმავე ღონისძიებაზე გამოსვლისას.
ასეთმა საკითხებმა შეზღუდა Boeing-ის შესაძლებლობა გაზარდოს 737 ხაზის წარმოება. ივლისში კომპანიამ განაცხადა, რომ მიზანს მიაღწია ყოველთვიურად 31 737 ცალი გამოეყვანა, მაგრამ ყურადღება გამახვილა წარმოების ხაზების სტაბილიზაციის გამოწვევებზე.
კომპანია არ ასახელებს ყოველთვიური წარმოების რიცხვებს. მაგრამ მონაცემთა პროვაიდერი Cirium თვალყურს ადევნებს პირველ ფრენებს.