დასასვენებლად მოგზაურობა (საქმიანი მოგზაურობის შერწყმა დასვენებასთან) წარმოადგენს ტურიზმის ზრდის საუკეთესო შესაძლებლობას, ნათქვამია World Travel Market-ის Global Travel Report-ში.
კვლევაში ავტორები ეყრდნობიან Travel Industry Monitor 2024 от Tourism Economics-ის შედეგებს, რომელშიც მოგზაურობის ექსპერტების ნახევარზე მეტი მიუთითებს ამ ტენდენციაზე.
ანალიტიკოსების თქმით, საქმიანი მოგზაურობის მაღალი მოცულობები იყო „გარკვევით მოულოდნელი“, რადგან წინასწარმეტყველებდნენ, რომ ონლაინ ფორმატის პოპულარობა, პანდემიის შემდგომ პერიოდში, პირისპირ შეხვედრებისა და ღომისძიებების მოცულობის შემცირებას გამოიწვევს. თუმცა, კომპანიები კვლავ აფასებენ პირისპირ შეხვედრებს. ამასთან, მივლინებები ძირითადად საქმიანი ღონისძიებებით არის გენერირებული, დასძენს ავტორები.
გარდა ამისა, მივლინებები უფრო დიდხანს გრძელდება და თანამშრომელთა მგზავრობის ხარჯები იზრდება. მიუხედავად იმისა, რომ გლობალური საქმიანი მოგზაურობის მოცულობა ამჟამად 6%-ით დაბალია პანდემიამდელ დონემდე, საქმიანი მოგზაურების ღამისთევა 3%-ით მეტია, ვიდრე 2019 წელს.
ექსპერტები ამას უკავშირებენ bleisure ტენდენციას. მათი აზრით, დისტანციური მუშაობის შესაძლებლობა მოგზაურებს საშუალებას აძლევდა ჰქონდეთ უფრო მოქნილი მიდგომა სამსახურებრივი მოვალეობების შესრულებისას, მათ შორის მოგზაურობის დროს მეტი თავისუფალი დრო.