ბრიტანულმა მომხმარებელთა უფლებების დამცველმა ჯგუფმა Which? დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანიები მგზავრების შეცდომაში შეყვანაში დაადანაშაულა. კვლევის მიხედვით, ბარგის რეალური ფასები იშვიათად შეესაბამება იმ მინიმალურ ტარიფებს, რომლებსაც კომპანიები რეკლამირებენ.
ორგანიზაციამ 1,500-ზე მეტი რეისი შეისწავლა ისეთი კომპანიების მაგალითზე, როგორიცაა Ryanair, easyJet და Wizz Air. შედეგებმა აჩვენა:
ბარგის საფასური მუდმივად მერყეობს და ხშირად რამდენჯერმე აღემატება „სარეკლამო“ მინიმუმს.
მგზავრები რეალურად თითქმის ვერასდროს ხედავენ იმ დაბალ ფასებს, რომლითაც ავიაკომპანიები მათ იზიდავენ.
ბრალდებებს ავიაკომპანიები სხვადასხვა არგუმენტით გამოეხმაურნენ:
Ryanair და Wizz Air: კვლევის მეთოდოლოგიასა და ნიმუშის ზომას „შეცდომაში შემყვანი“ უწოდეს.
easyJet: განაცხადა, რომ მათი ბარგის ტარიფების უმეტესობა დადგენილ ზღვარს ქვემოთ რჩება.
ბარგის გადაზიდვის საფასური დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანიებისთვის შემოსავლის ერთ-ერთი მთავარი წყაროა.
ამავდროულად, ევროპელი რეგულატორები მსჯელობენ ახალ ინიციატივაზე: უნდა ჰქონდეს თუ არა ყველა მგზავრს უფლება, უფასოდ აიტანოს დამატებითი ხელბარგი თვითმფრინავის სალონში. თუ ეს გადაწყვეტილება მიიღება, მან შესაძლოა სრულად შეცვალოს ავიაბილეთების ფასების სტრუქტურა მთელ კონტინენტზე.












