ამერიკულ ავიაკომპანია Delta-ში ახალგაზრდებს შორის საჰაერო მოგზაურობის მზარდ პოპულარობასა და სოციალურ მედიაში მათ ლამაზი ფოტოების გამოქვეყნების სურვილს შორის პირდაპირ კავშირს ხედავენ.
Delta Air Lines-ს მარკეტინგის დირექტორის ტიმა მეიპსას განმარტებით, მგზავრებს ძალიან იტაცებთ ლამაზი ფოტოები გადაიღონ Instagram-ში განსათავსებლად.
მოგზაურობა დღეს, ეს არის სელფი ღირსშესანიშნაობის ფონზე მარტო ან ვინმესთან ერთად, აცხადებს მეიპსი.
Delta-ს წარმომადგენლის თქმით, სოციალურ ქსელებში ფოტოს გადაღების სურვილი, სხვა მიზეზებთან ერთად, ფრენების მოთხოვნილებას ზრდის.