აშშ კომერციული ზებგერითი ფრენების განახლებისთვის ემზადება. 1973 წელს აკრძალვის მთავარი მიზეზი ძლიერი დარტყმითი ტალღები იყო, რომლებსაც ფანჯრების ჩამტვრევა შეეძლოთ.

ფედერალურმა საავიაციო ადმინისტრაციამ (FAA) უკვე გააუქმა აკრძალვა 3 დეკემბრამდე და განსაზღვრა ახალი ვადები: ხმაურის სერტიფიცირების სტანდარტები 2026 წლისთვის უნდა შემუშავდეს, ხოლო საბოლოო წესები 2027 წლის 6 ივნისისთვის უნდა დადგინდეს.

ზებგერითი თვითმფრინავების დაბრუნება ფრენის დროს მნიშვნელოვნად შეამცირებს. მაგალითად, ნიუ-იორკსა და ლოს-ანჯელესს შორის მარშრუტი, რომელიც ამჟამად 6 საათს გრძელდება, 3.5 საათამდე შემცირდება.

სფეროს განვითარებაზე მუშაობენ როგორც კერძო, ისე სახელმწიფო კომპანიები:

Boom Supersonic ავითარებს „ბუმის გარეშე კრუიზს“, რომელიც ხმის სიჩქარეს აღწევს მიწაზე ხმაურის გამოწვევის გარეშე. პირველი სატესტო ფრენა ამ ტექნოლოგიით 2025 წლის იანვარში უკვე განხორციელდა.

NASA და Lockheed Martin ერთობლივად მუშაობენ X-59 ზებგერითი თვითმფრინავის პროექტზე, რომლის უნიკალური დიზაინი დარტყმით ტალღებს მინიმუმამდე დაიყვანს, რაც ფრენებს ქალაქის მაცხოვრებლებისთვის უფრო კომფორტულს გახდის.