მას შემდეგ, რაც აშშ-ის ფედერალური მთავრობის მუშაობის შეჩერება (shutdown) მესამე კვირაში შევიდა, ქვეყნის მასშტაბით აეროპორტები სერიოზული ოპერაციული პრობლემების წინაშე დადგა. პერსონალის მნიშვნელოვანი დეფიციტი იწვევს ფრენების გახშირებულ შეფერხებას, უსაფრთხოების გამოწვევებს და ზრდის შეშფოთებას მგზავრთა უსაფრთხოების გამო.

ქვეყნის მასშტაბით, რამდენიმე საკვანძო აეროპორტში ფიქსირდება პრობლემები, რაც ძირითადად საჰაერო მოძრაობის კონტროლისა და უსაფრთხოების განყოფილებებში პერსონალის დეფიციტით არის გამოწვეული:

  • ჰოლივუდ ბერბენკის აეროპორტი (BUR): 6 ოქტომბერს, პერსონალის დეფიციტის გამო, აეროპორტის საკონტროლო კოშკი თითქმის ექვსი საათის განმავლობაში დროებით გაითიშა, რამაც პილოტებს ფრენების თვითკოორდინაცია აიძულა. შედეგად, შეფერხებების საშუალო დრო დაახლოებით ორნახევარ საათს შეადგენდა.
  • ჩიკაგო ო’ჰარის საერთაშორისო აეროპორტი (ORD): პერსონალის პრობლემები იწვევს შეფერხებებს და შენელებულ დამუშავებას უსაფრთხოების საგუშაგოებსა და საჰაერო მოძრაობის კონტროლის ცენტრებში.
  • ნეშვილის საერთაშორისო აეროპორტი (BNA): ოპერაციების ნაწილი ნორმალური სიმძლავრის ნახევარზე მუშაობს, რაც პერსონალთან დაკავშირებულ მნიშვნელოვან შეფერხებებს იწვევს.
  • დალას/ფორტ უორტის (DFW), ბოსტონ ლოგანის (BOS), ფილადელფიის (PHL), ფენიქს სქაი ჰარბორის (PHX), დენვერის (DEN), ჰიუსტონ ჯორჯ ბუშის (IAH), ლას ვეგასის მაკარანის (LAS), ორლანდოს (MCO) და ნიუარკ ლიბერთი (EWR) საერთაშორისო აეროპორტები: ყველა ეს აეროპორტი მსგავსი გამოწვევების წინაშე დგას, მათ შორის დაგვიანებები და მგზავრებისთვის ლოდინის დროის გახანგრძლივება.

ექსპერტები სერიოზულ განგაშს აცხადებენ მთავრობის მუშაობის შეჩერების ფართო გავლენის შესახებ ავიაციის უსაფრთხოებაზე. საჰაერო მოძრაობის კონტროლის პერსონალით არასაკმარისი დაკომპლექტების გამო, იზრდება არასწორი კომუნიკაციისა და ოპერაციული შეცდომების რისკი.

გარდა ამისა, შეჩერებულია FAA-ის მოდერნიზაციის პროექტები და უსაფრთხოების ინციდენტების ანალიზი, რამაც შესაძლოა გრძელვადიანი უარყოფითი შედეგები გამოიწვიოს საავიაციო ინფრასტრუქტურისთვის.

აშშ-ის მოგზაურობის ასოციაციის შეფასებით, მთავრობის მუშაობის შეჩერება ეკონომიკას კვირაში $1 მილიარდი შეიძლება დაუჯდეს, რაც კიდევ უფრო მეტ ზეწოლას ახდენს სამგზავრო ინდუსტრიაზე.