ევროპული საავიაციო გიგანტი Airbus-ი A320 ტიპის თვითმფრინავების წარმოებას უპრეცედენტო მასშტაბით ზრდის. ეს ნაბიჯი პასუხია ავიაკომპანიების მხრიდან მზარდ გლობალურ მოთხოვნასა და 7,000-ზე მეტი შეკვეთისგან შემდგარ უზარმაზარ პორტფელზე.

კომპანიის ამბიციური მიზანია, 2027 წლისთვის A320-ის ოჯახის 75 თვითმფრინავი გამოუშვას ყოველთვიურად (ე.წ. „ტემპი 75“), რაც სამოქალაქო ავიაციის ისტორიაში წარმოების ყველაზე მაღალი დონე იქნება.

„ტემპი 75“-ის მიღწევისთვის Airbus-ი გლობალურ საწარმოო ქსელს მნიშვნელოვნად აფართოებს:

აშშ (მობილი, ალაბამა): 2025 წლის ბოლოს ამუშავდა ახალი საბოლოო ასამბლეის ხაზი (FAL), რომელმაც ფაქტობრივად გააორმაგა A320-ის წარმოების სიმძლავრეები აშშ-ში. ეს სტრატეგიული ნაბიჯი გამიზნულია ამერიკის ბაზრის უშუალო მომსახურებაზე და კონკურენტ Boeing-ისთვის გამოწვევის შესაქმნელად.

ჩინეთი (ტიანძინი): გაიხსნა მეორე ახალი FAL, რაც ხაზს უსვამს Airbus-ის ერთგულებას ჩინეთის საავიაციო ბაზრის მიმართ, რომელიც 2030-იანი წლებისთვის მსოფლიოში უდიდესი გახდება.

ამ ახალი ობიექტების მეშვეობით, A320-ის წარმოება პრაქტიკულად შეუჩერებელი იქნება ოთხ გლობალურ ცენტრში (გერმანია, საფრანგეთი, აშშ და ჩინეთი).

A320-ის ოჯახის ზრდის მთავარი მამოძრავებელი ძალა მისი ყველაზე დიდი ვარიანტი, A321neo-ია. ამ მოდელზე, რომელიც მოიცავს შორი (LR) და ულტრა-შორი (XLR) მანძილის ვარიანტებს, მოდის მთლიანი შეკვეთების პორტფელის დაახლოებით ორი მესამედი.

A321neo პოპულარობით სარგებლობს თავისი საწვავის მაღალი ეფექტურობით და იმ უნარით, რომ შეასრულოს ისეთი გრძელი მარშრუტები, რომლებზეც ადრე მხოლოდ ფართოფიუზელაჟიანითვითმფრინავები დაფრინავდნენ.