ავიაციის სფეროში საოპერაციო ეფექტურობა და უსაფრთხოება უმთავრესია, განსაკუთრებით დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანიებისთვის, როგორიცაა Air Arabia. ფლოტის ტექნიკური საიმედოობის უზრუნველსაყოფად, ავიაკომპანიამ გადაწყვიტა Lufthansa Technik-თან ტექნიკური მომსახურების, შეკეთებისა და კაპიტალური რემონტის (MRO) ხელშეკრულების მნიშვნელოვანი გაფართოება და გაგრძელება.
დუბაის ავიაშოუზე გამოცხადებული შეთანხმება აფართოებს პარტნიორობას, რომელიც 2015 წელს დაიწყო და მოიცავდა მხოლოდ კომპონენტების შეკეთებას. ახალი, სტრატეგიული ხელშეკრულება ძალაში იქნება 2033 წლამდე და მოიცავს ძირითადი ძრავების ყოვლისმომცველ მომსახურებას, რაც კიდევ უფრო ამყარებს ნდობას ორ კომპანიას შორის.
გაფართოებული ხელშეკრულების მთავარი ელემენტია CFM56-5B ძრავების კაპიტალური რემონტი. ეს ძრავები ამუშავებს Air Arabia-ის ფლოტს, რომელიც 43 ერთეული Airbus A320ceo ტიპის თვითმფრინავისგან შედგება.
„როგორც დაბალბიუჯეტიანი ბიზნეს მოდელის ნამდვილი პიონერი რეგიონში, Air Arabia-მ შუა აღმოსავლეთში აღსანიშნავი წარმატების ისტორია დაწერა, და ჩვენთვის პატივია, რომ უკვე ათი წელია ამ ისტორიის ნაწილი ვართ“, – განაცხადა ტიმ ბუტცმანმა, Lufthansa Technik-ის კორპორაციული გაყიდვების უფროსმა დირექტორმა ახლო აღმოსავლეთსა და აფრიკაში.
ძრავის მომსახურების გარდა, შეთანხმება ასევე მოიცავს ცხვირის რადომის (radome) შეკეთების ხუთწლიან გაგრძელებას. რადომი არის თვითმფრინავის ცხვირის კონუსი, რომელიც იცავს ამინდის რადარის სისტემას და მისი გამართული მუშაობა ფრენის უსაფრთხოებისთვის გადამწყვეტია. ამ სპეციალიზებულ სერვისს გაუწევს Lufthansa Technik Middle East (LTME), რაც ხაზს უსვამს პროვაიდერის მზარდ შესაძლებლობებს რეგიონში.
ეს მრავალმხრივი ხელშეკრულება, რომელიც აერთიანებს ძრავის, რადომისა და კომპონენტების მომსახურებას, უზრუნველყოფს Air Arabia-ს ფლოტის სრულ ინტეგრირებულ MRO გადაწყვეტას, რაც ამარტივებს ტექნიკურ მენეჯმენტს და უზრუნველყოფს მომსახურების უმაღლეს სტანდარტს.












