საქმიანი მოგზაურობის ხარჯები 2023 წელს ყველაზე სწრაფად გაიზარდა აზია-წყნარ ოკეანეში (36%-ით 2022 წელთან შედარებით), დასავლეთ ევროპაში (+33%-ით) და ჩრდილოეთ ამერიკაში (+25%-ით). უფრო მეტიც, ჩრდილოეთ და ლათინურ ამერიკაში, ისევე როგორც ახლო აღმოსავლეთში, ეს მაჩვენებელი შეესაბამება ან აღემატება 2019 წლის დონეს, აცხადებენ GBTA-ში.

დასავლეთ ევროპაში საქმიანი მოგზაურობის ხარჯებმა 2023 წელს 315 მილიარდ დოლარს მიაღწია, რაც წარმოადგენს პანდემიამდელი პიკის 94%-ს, ხოლო აზია-წყნარ ოკეანეში ეს მაჩვენებელი იყო 89% (545 მილიარდი აშშ დოლარი), ხოლო ევროპის განვითარებად ქვეყნებში ეს მაჩვენებელი, მეტწილად უკრაინაში სამხედრო კონფლიქტის შედეგების გამო, 69%-მდე შემცირდა (39 მილიარდი დოლარი),

GBTA-ს ანგარიშში აღნიშნულია, რომ ექვს ქვეყანას – გერმანიას, საფრანგეთს, იტალიას, ნიდერლანდებს, ესპანეთსა და დიდ ბრიტანეთს – 2023 წელს დასავლეთ ევროპაში საქმიანი მოგზაურობის ხარჯების 76% უკავია.

2023 წელს გერმანია იყო ევროპის უმსხვილესი საქმიანი მოგზაურობის ბაზარი 70,2 მილიარდი აშშ დოლარის დანახარჯით. ის გლობალურად მესამე ადგილზე ჩინეთისა და შეერთებული შტატების შემდეგ. დიდი ბრიტანეთი გახდა სიდიდით მეორე ევროპული ბაზარი 44,9 მილიარდი დოლარით, შემდეგ მოდიან საფრანგეთი (42,9 მილიარდი დოლარი), იტალია (32,2 მილიარდი დოლარი), ესპანეთი (25,4 მილიარდი დოლარი) და ნიდერლანდები (23,3 მილიარდი დოლარი).